Nordnet Blogi

Aikalisä kehitykseen: vanhaa nordnet.fi:tä voi käyttää myös tammikuussa

Uuden Nordnet.fi-sivuston lanseerauksen jälkeen olemme saaneet paljon palautetta asiakkailtamme. Kiitos siitä. Olemme tuoneet uuden palvelun asiakkaille osissa, mikä on aiheuttanut epäselvyyttä siitä, millainen lopullinen palvelu on. Emme ole onnistuneet selkeästi viestimään, että vasta osa toiminnallisuuksista on siirretty uuteen palveluun ja kaikki muut toiminnallisuudet löytyvät vanhasta tutusta palvelusta.

Olemme keränneet kehitysideat ja teemme parhaillaan niistä yhteenvetoa ja priorisointia. Vuodenvaihde on lähellä, emmekä ehdi ajoissa vastaamaan kaikkiin toiveisiin haluamallamme tavalla. Olemme päättäneet antaa jo uuteen palveluun siirretyille mahdollisuuden valita, haluavatko he käydä kauppaa uudella vai vanhalla sivustollamme. Tämä tarkoittaa sitä, että teemme loppuvuonna päivityksiä verkkopalveluun, jotta molemmat sivustot täyttävät MiFID II -EU-direktiivin vaatimukset 3.1.2018 alkaen.

Olen sanonut ennenkin, että asiakaspalautetta on turha kerätä ellei sillä tee mitään. Otamme aikalisän ja mahdollistamme vanhan Nordnet.fi:n käyttämisen uuden rinnalla nyt ja 3.1.2018 jälkeen.

Näin voit valita, kumpaa sivustoa haluat käyttää oletuksena

Osalla asiakkaistamme kaupankäynti on jo siirretty uuteen nordnet.fi-palveluun. Jos olet yksi heistä, voit valita kumpaa sivustoa käytät.

Kirjaudu sisään palveluumme ja klikkaa salkku > asetukset. Klikkaa sitten kaupankäyntiasetukset -kohdan alla olevaa linkkiä ”Muuta kaupankäyntiasetuksia”:

Tämän jälkeen voit valita, kumpaa sivustoa haluat oletuksena käyttää: uutta vai vanhaa. Klikkaa vielä ”Muuta”.

Jos päätät jatkaa uuden Nordnet.fi:n käyttämistä, niin otamme edelleen erittäin mielellämme vastaan palautettasi uudesta sivustostamme kehittääksemme sitä entistä paremmaksi. Voit jättää palautetta suoraan uutta sivustoamme kehittävälle tiimille, kun olet sisäänkirjautuneena uuteen palveluun ja selaat minkä tahansa sivun alareunaan. Klikkaa sitten ”Anna palautetta”-painiketta. Voit lukea lisää uuden sivustomme ominaisuuksista täältä.

Etkö ole vielä Nordnetin asiakas? Tule asiakkaaksi tästä.

Jos haluat tietää lisää siitä, miten Nordnet käsittelee henkilötietojasi, klikkaa tästä.

29
Jätä kommentti

avatar
uusin vanhin tykätyin
Nimetön
Nimetön
Jos kerran palautetta haluatte, niin tässä: Kulut samalle tasolle kuin muissa pohjoismaissa.
Nimetön
Nimetön
Samaa mieltä kuin ylläoleva, hintoja voisi oikeasti tarkastaa. Vai rahastetaanko suomalaisilla asiakkailla some-alustan kustannukset?
Nimetön
Nimetön
Komppaan! AO-tili Nordeassa avattu jo pienempiä kauppoja varten – ja harkitsen myös isompienkin ulkomaan pörssikauppojen siirtämistä tuonne. Ja uusittu käaupankäyntisivu on heikko esitys verrattuna helppokäyttöiseen vanhaan. Yhden toimeksiannon ja muutokset yritin tällä viikolla tehdä.
Nimetön
Nimetön
Loistava päätös! 😀
Nimetön
Nimetön
Ajattelin jo vaihtaa koko salkun pois Nordnetistä, mutta katsotaan nyt vielä tammikuu.
Nimetön
Nimetön
Ei kai sitä uudistusta ole pakko tehdä vain uudistuksen vuoksi!!?? – Olen käsittänyt, että esim. uutiseten kohdalla on menty aivan poskelleen; emme halua mitään yrityskohtaisia uutisia, vaan siten että saa itse valita uutislähteen, esim. Arvopaperi ja Nyhetsbyrån Direkt oli hyvä valinta tässä vanhassa systeemissä. Mvh, HK Ska jag ta det samma på svenska; Alltså man vill inte ha några firmaspecifika nyheter utan alla nyheter från Arvopaperi och Nyhtesbyrån Direkt, tack!
Nimetön
Nimetön
Montako kertaa tuo tarvii käydä muuttamassa käy kauppaa uudessa verkkopalvelussa? Olen käynyt jo 6 kertaa laittamassa että EI ja aina se palaa uudelleen että kyllä. Ja ne hinnat. VITTU ETTÄ VITUTTAA
Nimetön
Nimetön
Miksi ette reagoi hintoja koskevaan asiakaspalautteeseen? Tästä tulee koko ajan sanomista. Suomalaisia sorsitaan verrattuna muihin pohjoismaihin. On surullista seurata miten Sharevillessäkin porukka ilmoittaa nykyään ostot omilla seinillään, kun on ostettu degirosta,nordeassa tai lynxistä tms. Miksi ette vastaa tähän millään tavalla?
Nimetön
Nimetön
Nyt olisi mahdollisuus näyttää että palautteeseen reagoidaan ja tarkistaa hinnoittelua.
Nimetön
Nimetön

Voisitte jättää vanhan sivuston käyttöön vaikka koko vuodeksi 2018 niille asiakkaille jotka haluavat ”hienon” ulkonäön sijaan sivuston joka on oikeasti toimiva. Ymmärrän kyllä että osa toiminnallisuuksista puuttuu edelleen, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa että vanhalla sivustolla esimerkiksi kaikki tarvittava tieto mahtuu yhdelle sivulle ja on esitetty selkeästi. Siinä vaiheessa kun kaupankäyntialusta alkaa näyttämään enemmän tietokonepeliltä kuin vakavasti otettavan välittäjän sivustolta on hyvä alkaa miettimään mikä on motiivina sivuston uusimiselle. Oikeasti sujuva kaupankäynti ja sijoittaminen, vai se että sijoittamisesta saadaan kiva ja muodikas ”peli”, joka tuottaa mukavia välityspalkkioita välittäjälle… Nordnetin toiminta on jo aikaisemmin ollut hieman kyseenalaista erilaisten arvontojen yms.… Lue lisää >>

Nimetön
Nimetön
En voisi olla kanssani enempää samaa mieltä! Olen itse 30v projektipäällikkö IT-alalla ja tulee kehitettyä softaa jos jonkinlaista. Aina on mukavaa tehdä uutta, mutta se ei saisi olla itse tarkoitus. Muistaakseni Nordnet perusteli aiemmin uuden kehitystä sillä, ettei vanhaan alustaan ollut mahdollista tehdä Mifid 2:n vaatimuksia. Mikä sekin kuulosti omaan korvaani todella erikoiselta… Kaikki on mahdollista on oikea vastaus, jos kehittäjältä kysytään. Ja nyt näyttää siltä, että myös tämän osalta vanhan kehittäminen olikin mahdollista??
Nimetön
Nimetön
Naulan kantaan!
Nimetön
Nimetön
Voi , kumpa saisi vielä WINTRADEN TAKAISIN. Lieneekö parempaa kaupankäyntiohjelmaa missään. Se tietää jolla on kokemusta.
Nimetön
Nimetön
Valitettavasti Wintraden palauttamista ei ole suunnitelmissa, mutta Infrontissa on mahdollista luoda työpöytänäkymiä, jotka ovat lähes 1:1 Wintraden kanssa. Lisätietoa ja ohjevideoita täällä: https://www.nordnet.fi/iwtfi. Myös meklarimme Juuso Lindström auttaa numerossa 020 198 5898. /Henri
Nimetön
Nimetön
”Olen sanonut ennenkin, että asiakaspalautetta on turha kerätä ellei sillä tee mitään. ” Tarkoittaako tuo että hintoja lasketaan kun kommenteissa on siitä annettu palautetta? Vai kerätäänkö tämän asian tiimoilta edes asiakaspalautetta? Mikä on Nordnetin kanta asiaan?
Nimetön
Nimetön
Uusi käyttöliittymä on käytettävyydeltään ihan susi. Vanha sentään toimii suht hyvin, vaikka siinäkin on puutteita. Olisi syytä, että kehitätte vanhan rinnalla uutta (jos kokonaan eri näköisen liittymän haluatte tarjota) ja annatte asiakkaan valita kumpaa käyttää. Näin ette menetä asiakkaitanne sen vuoksi, että vanha käyttöliittymä on kuitenkin ihan käytettävä ja tuttu, vaikka erityisesti jenkkipörssin kaupankäyntikulut ovat ihan poskettoman kalliita. Kokeilin jo aikaa sitten uutta liittymää, mutta en antanut siitä mitään palautetta, koska se oli lähtökohdiltaan jo niin metsässä, etten uskonut voivani sanoa, että ei missään tapauksessa tuollaista. Ehkä olisi syytä vaihtaa koko suunnittelutiimi?
Nimetön
Nimetön
Aivan loistava päätös, kiitos! Miettikää mitä tavoitteita teillä oli ja miksi? Miten ne parantavat asiakaskokemusta? Yhden vinkin annan, sitäkin tärkeämpi: Tehkää sivuistanne SKAALAUTUVAT, eli yhdet sivut jotka toimivat kaikilla laitteilla! Katsokaa parhaita verkkosivutoteutuksia niin tiedätte mistä puhun.
Nimetön
Nimetön

Kävin nyt uudestaan testaamassa uutta Nordnetiä ja se ei todellakaan sovellu käytettäväksi monitorilla. Hyvin vaikeaa saada nopeaa kokonaiskuvaa asioista. Lisäksi tuolta näytti ainakin itseltäni puuttuvan kaikki raportit, laskelmat ja tapahtumat sekä paljon paljon muuta. Lisäksi oli yllättävän monimutkaista saada annettua palautetta uudesta systeemistä. Ensinnäkin sen uuden näkymän Anna palautetta -painike yritti Windowsissa aukaista Outlookia, mitä en todellakaan käytä, joten sitä kautta en voinut antaa palautetta (en jaksanut alkaa ihmettelmään, että oliko sen takana vain sähköpostiosoite, jonka olisin voinut jotenkin esiin kaivaa). Sitten yritin copy pasteta wordista tekstiä Lähetä viestiä kautta, mutta tökkäsi merkkirajoituksiin. Kaivoin sitten esille asiakaspalvelun emailin ja pistin… Lue lisää >>

Tilaa uutiskirje.

Uutiskirjeen tilaajana saat parhaat tarjoukset ja tuoreet uutiset sähköpostiisi 2–3 kertaa kuussa.

Jos haluat tietää lisää siitä, miten Nordnet käsittelee henkilötietojasi, klikkaa tästä.

Tilaa
Tilaa uutiskirje.
Uutiskirjeen tilaajana saat parhaimmat tarjoukset, tuoreimmat uutiset ja kutsut tapahtumiin sähköpostiisi 2–3 kertaa kuussa.








Jos haluat tietää lisää siitä, miten Nordnet käsittelee henkilötietojasi, klikkaa tästä.
Tilaa
Tilaa uutiskirje.

Uutiskirjeen tilaajana saat parhaimmat tarjoukset, tuoreimmat uutiset ja kutsut tapahtumiin sähköpostiisi 2–3 kertaa kuussa.
Jos haluat tietää lisää siitä, miten Nordnet käsittelee henkilötietojasi, klikkaa tästä.
Tilaa
close-link